Vereniging Huurdersbelangen: Het hoofdkantoor van de alliantie is verhuisd

Het hoofdkantoor van de alliantie is verhuisd

Vanaf 25 januari zijn diverse bedrijfsonderdelen van de Alliantie in een nieuw kantoor in Hilversum ondergebracht.

Dit zijn:

• Regiobedrijf Gooi en Vechtstreek
  • Bestuur de Alliantie
  • Ontwikkeling en Renovatie
  • Vastgoedonderhoud
  • Klant Contact Centrum
  • FinanciĆ«n en Shared Service Center (F&SSC)
  • VvE Diensten
  • Adviesgroep

Het nieuwe bezoekadres is:
Jan van der Heijdenstraat 36, 1221 EJ Hilversum
(tegenover winkelcentrum Seinhorst)

Het post- en factuuradres zijn ongewijzigd.
Postadres: Postbus 105, 1200 AC Hilversum
Factuuradres: Postbus 2360, 1200 CJ Hilversum